Geen producten
Prijzen zijn inclusief BTW
Nieuw product
Aangeboden in
Spuitbus 400 ml
Pot 1 L, 5 L pour professionals
*Een hydrofoob oppervlak is een oppervlak dat niet van water houdt / dat water afstoot.
De super-hydrofobe spray is complet incolor și invizibil en heeft een afstotend effect op alle vloeistoffen:
water, olie, sausen, verven… Niets hangt aan een oppervlak dat behandeld is met een paar lagen van onze super hydrofobe spray.
Het gaat om een echte technologische innovatie dat StardustColors toevoegt aan zijn gamma verven met speciale effecten.
De technologie van hydrofobe waterdicht maken, verhindert de materialen om water te absorberen en vertraagd zo de veroudering !
Hydrofoob op alle oppervlakken !
Het kan worden gebruikt op synthetische en natuurlijke stoffen, hout, beton, leer, verf… en vele andere oppervlakken.
Waterdicht maken :
Voorbeelden van praktische toepassingen : professionele kledij, fietszadels, openbare banken, anti-urine muren, elektronische apparaten
Gebruik :
Sproeien op 20 cm van het oppervlak in meerdere fijne lagen
Laat het oppervlak gedurende 5 min drogen.
(Ontvlambaar en schadelijk product, in exterieur te gebruiken en laten drogen)
Duurzaamheid:
Stardust super hydrophibic spray is geschikt voor buitentoepassing en biedt duurzaamheid na 5 jaar
Eigenschappen van de droge hydrofobe film :
Kleurloos
Niet verstijvend
Solvent
Stardust biedt ook hydrofobe verven en vernissen aan. Raadpleeg ons ! We produceren naargelang uw noden !
De bescherming is tijdelijk en moet regelmatig worden vernieuwd.
Het gebruik ervan in de automobielsector wordt niet aanbevolen.
Voor een extreme kwaliteit en duurzame bescherming (1 tot 3 jaar per laag), geschikt voor onder andere auto's en motorfietsen, ga naar de nano-keramische coating LinaQuartz .
Ontdek de ultieme bescherming: LinaQuartz, vloeibare glaslaag, hydrofoob, uv, hittebestendig, anti-slijtage, onzichtbaar en ultradun:
Op alle soorten materialen is het nodig om een voorafgaande applicatietest uit te voeren op een klein gebied om een compatibiliteitsprobleem met de drager te detecteren en om het uiteindelijke uitzicht te realiseren.
.
.
.
.